.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی رییس شورای اسلامی شهر ؛
برکناری شهردار کلاردشت تکذیب شد
علی دراسرایی ضمن تکذیب برکناری شهردار کلاردشت گفت: طبق روال گذشته با آقای دادویی مقدم کارهای مربوط به امور شهری را انجام می دهیم و از همین رسانه اعلام می کنم که ایشان کماکان شهردار کلاردشت باقی خواهند ماند.
برکناری شهردار  کلاردشت تکذیب شد

در پی درج اخباری مبنی بر برکناری شهردار کلاردشت و گمانه زنی ها و گزینه های تصدی پست شهردار جدید کلاردشت، رییس شورای اسلامی این شهر خبر برکناری وی را تکذیب کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی دراسرایی ضمن تکذیب برکناری شهردار کلاردشت گفت: طبق روال گذشته با آقای دادویی مقدم کارهای مربوط به امور شهری را انجام می دهیم و از همین رسانه اعلام می کنم که ایشان کماکان شهردار کلاردشت باقی خواهند ماند.

وی گفت :در مورد رفتن آقای دادویی و یا انتخاب فرد دیگر برای تصدی پست شهرداری هیچگونه صحبتی در شورای اسلامی شهر نشده و آنرا تکذیب میکنم. دادویی مقدم شهردار منتخب ماست و ما همچنان از وجود ایشان در راس امور شهرداری استفاده خواهیم کرد.

رییس شورای اسلامی شهر کلاردشت همچنین در ادامه گفت: در پی جلسه ای که در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مبنی بر تجلیل از دانش آموزان نمونه برگزار و در شورای آموزش و پرورش تصویب شده بود مصوب گردیده بود که دارندگان رتبه های دو رقمی و سه رقمی کنکور در حوزه شهری توسط شورای شهر و در حوزه بخش توسط شورای بخش مورد تجلیل قرار گیرند که در همین رابطه هفته گذشته از این افراد با اهدای سکه تقدیر بعمل آمد.

دراسرایی با تاکید بر بازسازی مناطق سیل زده کلاردشت نیز گفت: جلسات متعددی با دکتر محسنی نماینده محترم، معاون راهبردی رییس جمهور، شهردار و دیگر مسوولان داشتیم و در پی پیگیری ها و مکاتبه های صورت گرفته ۱۵ میلیارد تومان در هیات دولت جهت بازسازی این مناطق مصوب شد و به استانداری تحویل گردید. در همین رابطه صحبتی که با آب منطقه ای داشتیم برای دیوارهای حائل دفترچه های مناقصه آماده شده و درحال گرفتن پیمانکار هستند.

وی افزود: شهرداری کلاردشت در رابطه با جریان سیل بالغ بر ۲۱ میلیون تومان هزینه کرده بود که از طرف فرماندار پرداخت گردید که جا دارد از ایشان صمیمانه قدردانی داشته باشم. این نکته را هم متذکر می شوم که عملکرد ستاد بحران خوب بوده ولی مردم نسبت به بازسازی انتظار بیشتری از مسوولین مربوطه داشتند که امیدواریم هرچه زودتر و با فراهم بودن بسترهای لازم این مهم محقق گردد.

رییس شورای اسلامی شهر کلاردشت ،در مورد سوخت با هماهنگی فرماندار محترم هزار لیتر گازوئیل حمایتی و هزار لیتر نفت به همه شوفاژ داران ارائه می شود. دریافت آن نیز منوط به ثبت نام در سایت مربوطه می باشد. با این توضیح که هر خانوارکلاردشتی ۱۲ هزار لیتر سوخت لازم دارد. خانوارهایی که از نعمت گازطبیعی برخوردار شدند زیر ۱۰۰ خانوار است و عمده مردم کماکان با مشکل سوخت مواجه هستند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آبان 1390
از شهردار جوان، پر تلاش و بومي شهر جناب آقاي دادويي مقدم كه انصافا زحمات زيادي جهت آباداني شهر كشيده اند تشكر مي نمايم .
نا شناس 30 آبان 1390
با سلام و خسته نباشید
من از تهران حداکثر هر 3 هفته یکبار میام کلاردشت و واقعا تغییرات شهر کلاردشت را در این چندسال اخیر میبینم و میشه گفت شهر علاوه بر حفظ بافت قدیمی و طبیعت زیباش تونسته به یه شهر توریستی تبدیل بشه و من واقعا از شهردار این شهر کمال تشکر را دارم و امیدوارم همچنان این راه ادامه داشته باشه
ناشناس 30 آبان 1390
كارهايي كه تو اين چند سال اخير توسط شهردار كلاردشت انجام شده تو تاريخ شهرداري بي سابقه بوده
مجید 30 آبان 1390
جناب اقای ...... بجای جو سازی و راسانه کردن اختلاف های سلیقه ای سعی کنید پشتیبان هم باشید. تا اونجایی که من میدونم این شهردار توانا و متدین است.
غفور 30 آبان 1390
با سلام و خسته نباشيد به مسئولين شوراي شهر بالاخص جناب آقاي مهندس علی دراسرایی،‌ضمن تقدير و تشكر از شما و همكاران محترمتان در شوراي شهر كه در زمان حضور شما شهر كلاردشت هر روز آبادتر شد و از انتخاب شهردار شايسته تان ما هر روز در شهر مان شاهد آباداني بيشتر هستيم و انشالله خواهيم بود. از زحماتتان صميمانه تشكر مي نمايم انشالله در سايه آقا امام زمان هميشه سربلند باشيد.
با تشكر
نا شناس 30 آبان 1390
دراسرایی چقدر تو این عکس قشنگ افتاده
نا شناس 30 آبان 1390
این پیام ها رو معلومه کی نوشته. اگه گفتی؟ معلومه دیگه: ...
نا شناس 1 آذر 1390
این که تابلویه کی نوشته: معلومه شهردار نوشته
امیر علی 7 دي 1390
سلام
دم علی آقا گرم و شهردار هم عالیه سعی کنین حفظش کنید
پر 13 دي 1390
پر ، پر ، پر ، پر ، اگه گفتی کی پر ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.